Προσφορές που παραπλανούν ή δημιουργούν σύγχυση στους καταναλωτές, επισημάνθηκαν κατά τη διάρκεια έρευνας σε περίπου 15 ιστοσελίδες αεροπορικών εταιρειών και σε 20 ιστοσελίδες που πωλούν αεροπορικά εισιτήρια, όπως ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή
Συγκεκριμένα, η Επίτροπος αρμόδια για θέματα καταναλωτών, Μεγκλένα Κούνεβα, παρουσίασε σήμερα δύο λίστες αεροπορικών εταιρειών και ιστοσελίδων που πωλούν αεροπορικά εισιτήρια.
Η πρώτη αφορά 16 εταιρείες ή ιστοσελίδες, οι οποίες δεν παρουσίασαν καμία παρατυπία κατά τη διάρκεια της έρευνας, και η δεύτερη αφορά 36 εταιρείες ή ιστοσελίδες, οι οποίες δεσμεύονται ότι οι παρατυπίες που διαπιστώθηκαν κατά την έρευνα (π.χ. ψευδείς τιμές, μη διαθεσιμότητα των προτεινόμενων προσφορών κ.λπ.) έχουν ήδη αντιμετωπιστεί ή θα αντιμετωπιστούν άμεσα προκειμένου να διασφαλισθεί η πλήρης τήρηση όλων των προτύπων.
Σύμφωνα με την Επιτροπή, οι δύο λίστες προκύπτουν από έρευνα που διεξήχθη το Μάρτιο του 2009 σε 67 σημαντικές αεροπορικές εταιρείες και η οποία έδειξε ότι οι 52 από αυτές είτε είναι εντελώς «καθαρές», είτε είναι διατεθειμένες να διορθώσουν τις όποιες παρατυπίες.
Τα ονόματα, ωστόσο, των υπόλοιπων 15 αεροπορικών εταιρειών ή ιστοσελίδων που δημιουργούν προβλήματα στους καταναλωτές δεν δόθηκαν στη δημοσιότητα.
Στη λίστα της Επιτροπής με τις αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες κρίνονται ικανοποιητικές και δεσμεύονται ότι θα συνεχίσουν να διατηρούν τις ιστοσελίδες τους στα ίδια ικανοποιητικά επίπεδα, βρίσκονται, μεταξύ άλλων, η Iberia, η Virgin Atlantic, η SAS, η TAP, η Finnair, η Air Malta, η Tarom, κ.α.
Όσον αφορά στη λίστα με τις εταιρείες οι οποίες δεσμεύονται ότι οι παρατυπίες που επισημάνθηκαν στις ιστοσελίδες τους έχουν ήδη αντιμετωπιστεί ή θα αντιμετωπιστούν άμεσα, συγκαταλέγονται, μεταξύ άλλων, η Aegean Airlines [AGNr.AT] Σχετικά άρθρα , η Easyjet, η Lufthansa η Alitalia η Air Lingus, η Austrian Airlines, η Lot, η Brussels Airlines, η Swiss, η Ryanair, κ.α.
Επισημαίνεται, ωστόσο, ότι ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες κολοσσοί, όπως για παράδειγμα η Air France-KLM και η British Airways δεν περιλαμβάνονται σε καμία από τις δύο λίστες, χωρίς η Επιτροπή να διευκρινίζει το λόγο.
Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τα αποτελέσματα προγενέστερης έρευνας που δρομολογήθηκε το Σεπτέμβριο του 2007 και στην οποία συμμετείχαν 15 εθνικές αρχές της ΕΕ και η Νορβηγία, διαπιστώθηκαν παρατυπίες σε 137 ιστοσελίδες πώλησης αεροπορικών εταιρειών, οι οποίες αντιπροσωπεύουν περίπου 80 αεροπορικές εταιρείες.
«Η ευρωπαϊκή νομοθεσία προβλέπει ότι όλοι οι επιβάτες πρέπει να έχουν πρόσβαση σε πραγματικές τιμές, προκειμένου να διαφανής η αγορά των αεροπορικών εισιτηρίων», είχε προειδοποιήσει η Επιτροπή πριν ένα χρόνο, καλώντας τις αεροπορικές εταιρείες, να συνεργαστούν και να συμμορφωθούν με την κοινοτική νομοθεσία για θέματα επιβατών.
«Είναι απαράδεκτο ότι ένας στους τρεις καταναλωτές εξαπατάται, ή παραπλανάται», είχε δηλώσει τότε η Μ. Κούνεβα, τονίζοντας ότι οι όποιες παρατυπίες θα πρέπει να διορθωθούν ως το Μάιο του 2009.
Σήμερα, ένα χρόνο αργότερα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επισημαίνει ότι από τις 137 ιστοσελίδες, οι 115 υποβλήθηκαν στις αναγκαίες διορθώσεις. Όσον αφορά στις υπόλοιπες 22, η Επιτροπή τονίζει ότι τον Ιούνιο θα ανακοινώσει τα μέτρα επιβολής της κοινοτικής νομοθεσίας.
Ηandelsblatt προς Παπανδρέου: «Προχωρήστε σε στάση πληρωμών»
-
«Με μεγάλο σεβασμό παρακολουθεί ο δυτικός κόσμος τις προσπάθειές σας να
αντιμετωπίσετε την κρίση χρέους. Κανένα άλλο δημοκρατικό κράτος δεν
κατάφερε σε και...
Πριν από 13 χρόνια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου