Τρίτη 14 Απριλίου 2009

Ο εισαγγελέας ζητά... ...την ποινική δίωξη του Αρ. Παυλίδη και των υπολοίπων! Εδωσαν τη γραμμή σε εταιρεία που ...δεν είχε (ακόμα) πλοίο!

Η εταιρεία ΑΝΕΣ της Σύμης ανέλαβε την γραμμή με το ηλικίας 33 ετών τότε (και σήμερα 36) πλοίο "Πρωτέας", που αγοράστηκε από τον Δ. Τυρογαλά. Μέχρι τότε ο "Πρωτέας" του κ. Τυρογαλά εκτελούσε επιδοτούμενα δρομολόγια στο Ιόνιο.

Το πλοίο τελικά δρομολογήθηκε τον Ιανουάριο του 2007 . Ο δήμαρχος Τήλου Τ. Αλιφέρης κατήγγειλε ότι η ανάθεση αυτή έγινε με ιδιαίτερα μεγάλη επιδότηση ενώ αποκλείστηκαν προσφορές χαμηλότερου κόστους με τα ίδια ή καλύτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά από το πλοίο που εκτελεί τα δρομολόγια. Κατά τον δήμαρχο, είναι τέτοια η δυσαναλογία κόστους- οφέλους της συγκεκριμένης ανάθεσης που "από τις επιδοτήσεις και μόνο η πλοιοκτήτρια σε 10 μήνες θα εισέπρατε περισσότερα χρήματα από ό,τι κοστίζει το συγκεκριμένο πλοίο".

Στο παραπεμπτικό έγγραφο της Εισαγγελίας Πλημμελειδικών Ρόδου που περιλαμβάνεται στην δικογραφία -και σας αποκαλύπτουμε- τονίζεται ότι:
"η από 10 Ιανουαρίου 2006 απόφαση του ΥΕΝ εν σχάσει με την υπ' αρίθμ. ΔΜ/Φ231.09/11152/01-12-05 πρόσκληση για την υποβολή πρότασης για εξυπηρέτηση επιδοτούμενων από το Ελληνικό Δημόσιο άγονων γραμμών ενέκρινε τα αποτελέσματα της διαπραγμάτευσης επί τη βάσει της άνω πρόσκλησης με κόστος 15.000 ευρώ ανά δρομολόγιο ανθέτοντας την δημόσια αυτή υπηρεσία στην ΑΝΕ Σύμης και ειδικότερα στο στο Ε/Γ-Ο/Γ Πρωτεύς (στην αρχική προκήρυξη προεβλέπετο ποσό 17.000 ευρώ ανά δρομολόγιο) κατά τον χρόνο όμως εξέτασης των προσφορών, ήτοι στις 19 Δεκεμβρίου 2005 από την αρμόδια επιτροπή το ως άνω πλοίο δεν ήταν στην κυριότητα της ΑΝΕ Σύμης".

Στο ίδιο έγγραφο γίνεται επίκληση και εγγράφου της εταιρείας Atlantides Travel & Shipping Co με ημερομηνία 22 Δεκεμβρίου 2005. Η εταρεία αυτή ενεργούσε ως μεσίτης για την πώληση του πλοίου από τους αρχικούς πλοιοκτήτες στην ΑΝΕ Σύμης ενώ στην πρόσκληση ενδιαφέροντος περί καταθέσης των δικαιολογητικών, με ημερομηνία 2 Δεκεμβρίου 2005, προεβλεπόταν καταληκτική προθεσμία ως την 15η Δεκεμβρίου 2005.
Με βάση αυτά τα στοιχεία, ο εισαγγελέας θεώρησε ότι "δύναται να θεμελιωθεί παράβαση καθήκοντος από τα μέλη της επιτροπής που έκαναν δεκτή την προσφορά υπό αίρεση αλλά και του Υπουργού που απεδέχθη αυτή κατακυρώνοντας τη, ενδεχομένως δε και ηθικής αυτουργίας σε αυτή από τους νόμιμους εκπροσώπους της ΑΝΕ Σύμης".
Επίσης επισημαίνεται πως από τα αποτελέσματα της προσφοράς προέκυψε ότι "η προσφορά της εγκαλούσας (σ.σ. της εταιρείας του πλοιοκτήτη Γ. Σπανού) ήταν η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη (ήτοι στα 10.500 ευρώ ανά δρομολόγιο) πλήν όμως κατά την αιτιολογία της επιτροπής απερρίφθη λόγω μη ανταπόκρισης στις τεθείσες τεχνικές προδιαγραφές ήτοι του σκάφους "Δωδεκάνησος Εξπρές" με αποτέλεσμα την κατακύρωση στην ΑΝΕ Σύμης στην ως άνω τιμή των 15.000 ευρώ ανά δρομολόγιο (η αρχική προσφορά της ΑΝΕ ήταν 16.900 ευρώ ανά δρομολόγιο)."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου